Knit&Stitch

Zastanawiałam się, będąc jeszcze w Islandii, czy znajdę sklep z włóczką, tu, w Doncaster. Przeszukałam internet i znalazłam wiele internetowych sklepów, ale to nie było to... W końcu Wujek Google zaprowadził mnie do Knit&Stitch. Nie mogłam się doczekać, by zobaczyć co mają w środku. A mają wiele...


I wandered, when I was in Iceland, if I find a yarn shop here in Doncaster.  I have serched in the internet and found many online shops but it wasn't that... Finally Uncle Google led me to Knit & Stitch. I couldn't wait to go and see what's in store. And there is plenty...




Mam teraz niezłe źródło włóczki, guzików, skrawków materiału, akcesoriów krawieckich i dziewiarskich, książek i... przepadłam:)

I have found a great source of yarn, buttons, fabric scraps, knittind and sewing accessories, books and I'm lost now:) 


Ale nie tylko ja przepadłam. Powinniście widzieć Hanię biegającą po sklepie od jednej do drugiej rzeczy, wzdychającą za każdym razem gdy zobaczył coś pięknego i nowego dla niej. Prócz włóczki, Hania szaleje na punkcie guzików i książek ze wzorami, a to zdecydowanie ma po mnie. Wybaczcie, nie zrobiłam żadnego zdjęcia z Hankowego odkrywania sklepowych zakamarków... Musiałam ratować sklepowe zasoby:)

I'm not only who's lost, you should see Hania running from one thing to another sighing WOW each time she finds something amazing and new to her. Apart from yarn she is mad about buttons and books with patterns, and she definitely took it after me. Sorry, I did not take any picture of her exploring the shop... I had to rescue shop's resources;) ...


... które, jak widzicie, są całkiem spore:)

 ...which, as you can see are quite big:)






To tylko część tego, co można znaleźć w sklepie. Jest znacznie więcej rzeczy, włączając wyroby hand made, które można kupić.

This is only a part of what you can find inside the shop. There are more stuff including hand made products which you can buy. 


Są dwie rzeczy, które mnie urzekły w tym sklepie (poza szerokim wyborem produktów) i są to przemiła i pomocna obsługa i kursy! Tak więc, jeśli praca Ślubnego (a także i moja, w późniejszym czasie) na to pozwoli to zapiszę się na niektóre z nich. Druty na początek oczywiście. Potem może szycie lub patchwork??? Się zobaczy:)

There are two more things which I really like about Knit&Stitch shop (apart from wide selection of products) and they are nice and helpful staff and workshops! So, if only my husband's (and my in the future) work lets me I will definitely join some of them. Knitting for the beginning of course. Then maybe sewing or patchwork??? I shall see:)




P.S Przypominam o Jesiennej Wymianie:) Kto ma ochotę, niech dołącza:)

I would like to remind you of Autumn's Exchange:) If you wih to join - feel free:)





Anjamit

17 komentarzy:

  1. Uwielbiam takie sklepy, chciałabym zobaczyć Hanię w akcji! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sklep jest cudny! A zakupy z Hanią stają sie prawdziwym wyzwaniem i sprawdzianem cierpliwości....

      Usuń
    2. to nie sklep:) to RAJ :)))))))))))))))))

      Usuń
  2. Rany - i ja bym przepadła w takim sklepiku!

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam takie sklepy :) mogłabym w nich siedzieć godzinami i oglądać te wszystkie cuda :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojej, mam nadzieję, że znajdę w Londynie podobny... bardziej scrapbookingowy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jej ! sklep moich marzeń ! ....
    U nas takiego nie ma :)
    siedziala bym tam godzinami ! :P
    Zazdroszcze ci ! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Właśnie to uwielbiam w UK że tam takie sklepy są piękne, przestronne i bogato wyposażone. Już nie mogę się doczekać mojego październikowego wyjazdu do UK i mam nadzieje odwiedzić jakiś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten jest raczej malutki,ale niesamowicie klimatyczny:))))a gdzie w UK się zatrzymsaz?

      Usuń
  7. No faktycznie, można się zapomnieć.

    OdpowiedzUsuń
  8. Sklep świetny :-D Guziki uwielbiam - podejrzewam,że trochę bym ich stamtąd wyniosła :-D A sklep podobny Aniu do naszego w Kielcach "Pająka" tylko nasz jest dużo mniejszy i obsługę ma bardzo kiepską ... :-/

    OdpowiedzUsuń
  9. O matko! Znalazłaś raj! Po prostu raj!

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz nie będący obelgą dla mnie i moich czytelników jest mile widziany. Zostaw po sobie dobre wspomnienie:)

Dziękuję:)

AddThis