Kalendarz adwentowy/ Advent callendar

Robienie kalendarza adwentowego w zeszłym roku sprawiło mi dziką radość, więc oczywistym było, że i w tym roku powstanie kalendarz. Tegoroczne Święta sponsoruje słowo handmade. Po pierwsze dlatego, żeśmy gołodupce i nie mamy pieniędzy na to co się nam podoba, po drugie - rzeczy, które leżą w naszych możliwościach finansowych, delikatnie mówiąc, rozjeżdżają się z naszymi gustami; po trzecie, fajnie zrobić jakąś maszkarę własnoręcznie:-) 

No, to na dobry początek mój drugi w życiu kalendarz adwentowy. Pierwszy możecie zobaczyć TU.

Last year I really enjoyed preparing the advent callendar and couldn't wait till this year Christmas to prepare a new one. This year Christmas motto will definately be - Handmade. First thing is that we don't have money to buy what we want, the second is that the things we can afford are not our style, third thing it is always nice to make something by your own:-)  So for the good begining - my second advent callendar:-)  You can swe the first one HERE.




Ostatnio bardzo podobają mi się udekorowane gałęzie dlatego też poszłyśmy z Młodą na spacer i przytaszczyły idealne badyle do domu celem przemalowania i przekształcenia w stojak na kalendarz. I jak się podoba?

I really like the idea of decorated benches and therefore this year I decided to find my perfect benches, paint them and transform them into the advent callendar stand. How do you like it?








Projekt zakłada duże zużycie papieru toaletowego (ten i inny też), co z pomocą 2 latki nie jest takie trudne:-) potem trzeba tylko pomalować farbą, odczekać do wyschnięcia i pozaginać. Z resztą zobaczcie sami... (Ten sposób składania rolki możecie wykorzystać do wielu rzeczy, np. Do zapakowania drobnego prezentu albo zrobienia ciekawej grzechotki:-) 

And Here you've got a short tutorial how to make the packages from toilet paper rolls.  You can use this fold for many other things like gift box or a rattle for a baby If you put something inside:-)







Swoim pomysłem dziele się z dziewczynami z Addicted to Crafts, które,wpadły na pomysł zorganizowania konkursu świątecznego. Widzieliście bloga dziewczyn? Nie? To na co jeszcze czekacie:-) Szczerze mówiąc, żałuję czasem, że nie jestem lesbijką... Mogłabym otwarcie głosić swoją miłość do niektórych kobiet;-) EWO, Joanno i Joanno- Kocham Was:-) Za wszystkie te cudności i za Wasze pióro:-)

A Was zostawiam z moim kalendarzem i sama wracam do pracy. Mam ogrom pomysłów i jeden olbrzymi problem. Wszystkie je chciałabym tak już, teraz, natychmiast...no ale niestety, brak mi przyborów...


I share this project with girls from Addicted to Crafts who came up with the idea of Christmas competition. Have you chacked out their blog? No? So what are you waiting for:-)  To be honest...sometimes I really wish I was a lesbian... It wouldn't be strange if I said to other woman, or even women, that I Love them:-)  Ewa, Joanna and Joanna - I love you:-)  For all the lovely things you make and for yor writing style:-)

I'm leaving you with my advent callendar and getting back to work. I've got so many ideas but my main problem is That I want to make everything at once:-\ plus I really have the lack of tools....
















P.S. 
Gdyby ktoś pytał - do 24 umiem liczyć, ale mi sznurka brakło:P a paczuszki jeszcze puste w obawie przed Hanką i Ślubnym:P

A jeśli podoba się Wam mój kalendarz klikajcie lubię to, udostępniajcie znajomym:) 

33 komentarze:

  1. Jest bajeczny! Ja właśnie dziś przyniosę kalendarz, który w ubiegłym roku dostałam od Ciebie i już zadania wymyśliłam. Masz ogromny talent!

    Ps. na ostatniej fotce kota brak, a takie wspaniałe dopełnienie kompozycji stanowił!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta ostatnia fota była pierwszą:) Kota brak bo nie zajarzył, że coś się dzieje:)
      Cieszę się, że w tym roku też będzie Wam służył:) Ja swój oddałam przyjaciółce przed wyprowadzką, stąd potrzeba nowego:)

      Usuń
  2. Super:)
    Ma charakter nie to co te sklepowe gotowce:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się:) Charakter jak charakter:) na razie pustak jest i tyle;P

      Usuń
  3. Ale fajny! To się nazywa prawdziwy recycling!!!
    Lucyna

    OdpowiedzUsuń
  4. To poklei:
    1. Kalendarz zeszłoroczny śliczny!
    2. Tegoroczny podoba nam się niemniej. Bardzo higieniczny:)
    3. Może jednak jesteś, bo wygłosiłaś?;) Za co ogromnie dziękujemy. Nie zasłużyły my:)
    4. Jeśli nie, nie martw się, proponujemy Ci miłość bez fizycznych zbliżeń.
    i dzięki Tobie zdałyśmy sobie sprawę, że nasze inicjały tworzą JEJ :) Oł jeeeeeee:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tez po kolei:)
      1. Dziękuję - były dwa identyczne, jeden dla nas, drugi na konkurs:)
      2. Niemniej dziękuję:)
      3. Całkiem możliwe:) wychodzi na to że ze mnie lesbijka bigamistyczna:P
      4. uffff:)
      O JEJ!!! :D

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. O Pana Kota pytacie? No, nie..Pan Kot choć bezjajeczny, ewidentnie samcem jest. Z wyboru Ślubnego Roninem zwany.... :)

      Usuń
  6. kalendarz jest świetny ale sposób w jaki piszesz - nieziemnsko się to czyta - Gratuluję pomysłu i talentu do pisania pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lejesz miód na me serce:) Możesz tak codziennie? :D

      Usuń
  7. ależ wspaniały pomysł!!! pięknie to wygląda!

    OdpowiedzUsuń
  8. super pomysł gratuluję ...zapisuję go sobie na twardym dysku ...na przyszłość jak zanlazł !!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Koniecznie:) Ładnie wygląda, łatwe do zrobienia i tanie:D

    OdpowiedzUsuń
  10. Fantastyczne...proste i efektowne:))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że się podoba i witam na nowym pokładzie:)

      Usuń
  11. Piękna dekoracja, a pomysł na paczuszki - rewelacja!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję:) Pomysł na paczuszki kiedyś przesłała mi przyjaciółka, a że długo myślałam nad kalendarzem, to postanowiłam wykorzystać właśnie ten patent:)

      Usuń
  12. Ale ekstra pomysł! Nie mogę uwierzyć, że zrobiłaś takie zgrabne, ładnie wyglądające paczuszki z rolek po papierze toaletowym :)! Jestem absolutnie zachwycona tym pomysłem oraz bardzo estetycznym wykonaniem. Dodałam Twojego bloga do obserwowanych i z przyjemnością będę Cię odwiedzać częściej. Uwielbiam takich kreatywnych ludzi :).
    P.S. Zazdroszczę tak grzecznego kota, moje dwa łobuzy byłyby bezwzględne wobec gałązek i sznureczków ;).
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:) I witam na pokładzie:)
      rolki po papierze to bardzo wdzięczny temat do pracy:)
      Kot sprawia tylko takie wrażenie:) Tak naprawdę nicpoń z niego niesamowity i wie, że jak przegnie to będzie kiepsko;)

      Usuń
  13. Jaki świetny pomysł wykorzystania rolek do papieru! Genialny kalendarz :)

    OdpowiedzUsuń
  14. o nie tylko ja malowalam galezie na bialo :) super wyszlo !

    http://sandycastledesign.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz nie będący obelgą dla mnie i moich czytelników jest mile widziany. Zostaw po sobie dobre wspomnienie:)

Dziękuję:)

AddThis